Måndag...

Publicerat. 2009-04-13 | 15:20:59
Hejsan!
Då är snart påsken över för denna gången och i fredags satt man här och tyckte att de skulle bli såå skönt med 4 dagars ledighet och nu är även de snart över, herregud va fort de går!! Men man kan ju tänka att de snart e helg igen för de e ju bara 4 arbetsdagar denna veckan:)
Känns konstigt att de e måndag idag också när man inte jobbar, kommer nog inte hänga med alls i dagarna denna veckan!!

Idag vaknade vi hyfsat tidigt, Niklas hade ställt klockan för att åka med sin pappa och bror till skogen en sväng, jag låg kvar en stund och myste i sängen men förflyttade mig sedan till soffan:) Lat som man e!
Gjorde mig till slut iordning och åkte ner till Gina Tricot, tittade ut genom fönstret och tyckte att de såg grått och trist ut så jag tog på mig jackan, herrgud va ju varmt ute!! Tur att jag hade linne under:)
Köpte ju lite nytt på Gina i fredags för mina presentkort, bla nya vita linnen, och två tunikor en svart och en vit men jag k´öpte mig även en ljus blå, hade på mig den vita i helgen med svarta legins och trivdes jätte bra i det:)
Hade ett av de nya linnena på mig i helgen och såg i går att sömmen längst ner på linnet gått upp! Inte OK tycker jag så de va därför jag åkte till Gina idag, för att byta de:)

Nu kom Niklas hem! Bäst att vara lite social, han har MASSA att berätta om jaktmarkerna:)
Endel kanske undrar hur de går med jägarexamen, de går väl sådär om ni frågar mig!! Inte långt efter att jag började med det tänkte jag på vad F*N gett mig in på!! :( De e svårt och jag kan nog inte riktigt se mig själv som en jägare, får väl se om jag klarar det!! Får man väl höra det sen att man inte klarade det.. och få skit för de....

Kram

Kommentarer
♥ Anonym

du kommer inte klara det om du tänker så...klart som fan du klarar det

2009-04-13 @ 22:55:45

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback