Nu är vi båda GI:are

Publicerat. 2009-04-17 | 10:56:25
FREDAG!!! Härligt värre! Det är dock inte lika roligt att man har sena passet att jobba idag! Är inte hemma för än efter sex men men, jag fick ju sovmorgon i alla fall!!
När jag vaknat till liv gick jag upp och åt stekt ägg med bacon och sedan åkte jag iväg till ICA för att handla lite grönsaker...
I går tummade jag och Niklas på att båda köra GI tillsammans, Niklas behöver de också om han ska få bort sin lilla kula han har på magen så nu kör vi!! Han fick också ägg och bacon me till jobbe och han sms:a förut och sa att de smakade bra:)
I morse ställde han sig på vågen och skrev så fint upp sin vikt i vår familje kalender som hänger i köket:) Så vi får väl se, killar brukare ju ha lättare för att gå ner än tjejer.... Nästa fredag får ni veta hur de gick för han första veckan:)
Det börjar märkas också att månaden e på väg mot sitt slut, de börjar ta slut med pengar på kontot som så brukar vid den här tiden! Men nu handlade jag rejält idag så nu ska vi klara oss ett bra tag!!

Lön nästa fredag ju som tur e och vi båda kommer få bra lön!! Nästa fredag ska jag till frisören och bli vår fin:) Ska klippa mig och göra slingor.
I går beställde jag en Peak tröja också, har de senaste två åren köpt en varje vår och den jag köpte förra våren är trasig nu! Den är VÄL använd! Dyra dock men en per år tycker jag man e värd:) Och förresten var de ju Niklas som lovad mig en:) Tror den kommer på posten idag!!

Sen var det ju detta med sommardäck. Niklas skulle byta på vår kära volvo i onsdags men vad han inte tänkte på att den grejen man tar bort lås muttrarna med gicj ju sönder i höstas, hm så i mrrn måste de svetsa bort skiten!! Blir man galen eller...

Jaha nej man kanske ska lägga sig i soffan en stund innan man ska iväg till jobbe...

Kram på er...


ÄLSKAR DIG...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback