Julklappshandel

Publicerat. 2009-12-04 | 23:26:17

Hejsan!!
Fredag kväll och jag sitter vid datan och lyssnar på nya favorit låten, Lady Gaga med Bad romance!! Sååå bra är den, hade velat höja lite mer men man får ju tänka på grannarna. Min kära sambo sitter och tittar på en jakt film tillsammans med min morbror som är här på besök, han ska sova här i natt för i mrrn ska dom ut och jaga. Jag fick i alla fall se slutet på Idol när jag kom hem från jobbet och det blev som jag ville, min favorit Calle gick vidare!! Han e ju sååå söt:) Hoppas han vinner hela skiten!
I mrrn är jag ledig, ska börja min dag men att åka ner till H&M och köpa mig ett par nya svarta mamma byxor då mina, kanske inte helt oväntat gick sönder idag på jobbet. De sprack i skrevet när jag böjde mig ner. Men som sagt, de är väl använda och ganska utslitna mellan benen så nej det e bara att åka ner och hoppas på att de har likadana kvar.. annars vet jag inte vad jag gör. De e så sköna byxorna och jag har trivts super bra i dom! Det e ju inte direkt så att man har många mamma byxor, jag har hm 2 st, ett par jeans och de svarta, samt 2 mjukisar men ändå. Nej håll tummarna för att de finns kvar!
Sen hade jag tänkt styra bilen mot skogen för att äta lunch där med alla jägarna:) Vill hinna med och slå in de första julklapparna också så klart, jag älskar att slå in klappar:) Bild kommer i mrrn!

Idag innan jobbet åkte jag ner till Knalleland och köpte lite julklappar så nu är vi klara med några i alla fall, Niklas syskonbarn Felicia och Saga är ju inget svårt att köpa till, de är ju 7 år recpektive 3 månader så deras julklappar fixade jag typ på 15 min! Köpte även klart Niklas mammas. Sen är det väl lite si sådär med de andras, halvklar med mina föräldrars och det samma med mina bröders. Niklas pappa vet vi inte vad vi ska köpa till och Niklas önskar ju sig bara jakt saker vilket inte e så kul men jag köpte i alla fall 2 saker idag, får väl se vad de blir mer...

Tog en fin bild på julträden här i borås men denna datorn krånglar så jag fick inte över bilderna från mobilen, får fixa det i mrrn istället från den andra datorn.
I mrrn är det lördag och det betyder att jag går in i vecka 27!!!!!!!! I går betällde jag en gravid försäkring också, så den börjar gälla fom i mrrn. Skönt!

Sen hoppas vi ju på att få åka och titta på nyfödd bebis också, Niklas kompis och hans tjej fick en liten Zimon i onsdags, vi har sett bilder men vi vill dit och hålla lite också;) Mer sugen lär man väl bli efter det och längta ännu mer. Ska ta med mig kameran så lägger jag in bild här när vi varit där.. Presenten till han ligger och väntar, super söta Alfons Åber kläderg:)

Hoppas ni haft en bra fredag!
Kramar i massor




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback