Torsdagen den 17 december 2009

Publicerat. 2009-12-17 | 11:14:27
God förmiddag!

Torsdag idag....
Idag vaknade vi tidigt, jag satte mig framför nyhetsmorgon och åt en "jul" frukost bestående av risgrynsgröt och skinksmörgås:) Sedan fick jag ett ryck att börja rensa lite bland papper och så inne vid datorn, lika bra att börja i tid..
Niklas åkte iväg för en stund sedan, idag skulle han på arbetsintervju för ett lagerarbete. Lika spännande varje gång att få höra vad han säger när han kommer hem. Hoppas han kan få detta jobbet, det e ju de han vill göra! Vore ju skönt också om han kunde få jobb innan jag slutar den 11 januari!
Hm nu ringde han, de jobbet skulle tydligen inte börja för än runt den 1 mars:( Men han tyckte det lät bra, ja ja han får väl fortsätta söka andra jobb under tiden och skulle han få detta får han väl byta om han skulle ha jobb.. åh de e sååå jobbigt att han inte han få jobb!!!

Idag ska Niklas iväg till skogen också och "skjuta" en gran:) I kväll ska den kläs, då kommer det bilder...
Se om ngn skulle förlja med honom, kanske man kan ta kort på honom när han ligger där och laddar sitt vapen;)

Ringder massa på vår lägenhet också, jag har lag ut den på blocket samt länkat till akelius hemsida där de får lämna intresseanmäla....Vi håller alla tummar vi kan för att ngn kan flytta in den 1/2..

Väntar på samtal idag också.... om mamma och pappas julklapp kommit så jag kan hämta den:) Spännande!
// Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback