* ALLA HJÄRTANS DAG *

Publicerat. 2009-02-14 | 10:14:51

God Morgon!

Idag är det alla hjärtans dag...
Niklas fick sin lilla present i natt när han kom hem, jag la den på en pall i hallen så han säkert skulle se den. Och de gjorde han:) Han var hemma vid 01.50 och när han läst kortet kom han och la sig bredvid mig, pussade mig och smekte min kind så jag vaknade. Han blev jätte glad.
Och så kom det, ha ha. Men jag har ju inte köpt ngn till dig! Han ficke nog lite dåligt samvete:)

Skulle ju följa med Niklas till skogen idag men i morse när han skulle upp så orkade jag bara inte.
Vaknade nu för en stund sedan av att svärmor ringde och tackade så mycket för inlägget i tidningen! Tänkte jag ville så det också men så klart så har vi inte fått ngn tidning idag! Ringde Borås tidning så de skulle fixa det! Bara för att jag ej fått den förlängde de prenumerationen med 2 dagar, tackar för det.
Svärmor undrade också om vi kunde åka upp tillsammans till skogen en sväng och hälsa på dem när de skulle äta soppa, så de gör vi nog senare tror jag:)

Måste äta lite frukost snart också, det kurrar i min mage och sen måste Uddis ut också:) Fint väder ute idag, kallt, men soligt:)

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag:)
Kanske skriver mer sen....
Kram



Kommentarer
♥ Sanna

Heej! =)

Jag har haft det underbart bra! Ca 28-30 grader varmt i solen, och ca 20-22 grader i havet. Så man behöver ju inte direkt frysa. Haha!

Skulle du också till Spanien?



Vad kul att du trivs med GI. Och det är så kul när man börjar se lite resultat. =D



Ha en trevlig lördag!

Kramar!

2009-02-14 @ 20:40:57
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback