Ännu en lyckad vägdag!

Publicerat. 2009-02-05 | 09:42:07
God Morgon!!!
Då har man precis ätit frukost, ska alldeles atrax ta på mig och gå ut med Ludde:)
Niklas åkte för en liten stund sedan mot stan för att åka på arbetsintervju, hoppas verkligen att de går vägen denna gången så man kan se lite framåt:) De e ju A och O att ha två ordentliga inkomster!!

Idag  är de ju vägdag för mig, upp ur sängen, besöka toa och sedan gäller de, upp på vågen!!
Och idag visade den hela -1,6 kg!! Nu har jag gått ner sammanlagt 7,9 kg sedan 1 januari. Helt otroligt!!!
Jag är super glad!!
Fortsätter de såhär så kommer jag absolut trivas i vårkläder och bikini, vilket jag inte gjort på flera år!!

Satt precis och funderade över vad jag ska få av Niklas i vår! När jag började med GI lovade Niklas mig att om jag lyckas gå ner i vikt så ska jag få en ny PEAK tröja av honom:) Jag älskar verkligen dom Hood tröjorna!
Sa ju inte direkt hur många kilo jag skulle gå ner men fortsätter de såhär så blir de nog ett antal kilo till:)

Idag e det jobb som gäller, 15.30-21
Och i mrrn e jag leeeedig!! Underbart hi hi

Nej nu måste jag ta med mig Uddis ut!

Kram på er..

Här kommer en bild på hooden:) Vad tycker ni om Peak?




Kommentarer
♥ marie

kul att du är med! japp, nyfödd-storlek är inga problem :)

mvh

2009-02-05 @ 10:58:11
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ MAMMA

Emelie är så duktig!!!!Håller tummarna för Niklas!!! KRAM

2009-02-05 @ 10:58:38
♥ Lina

STOORT GRATTIS!! Duktigt jobbat!! :) Åh MEGA GRATTIS även till din karl, som fick jobbet. Måste kännas underbart förstår jag!



Vad jobbar du med ? om man får vara så nyfiken? :)



Min vägdag gick ju inte direkt bra sist, men på tisdag bara måste det visa minus. Annars sliter jag mitt hår ;)



Ha en underbar helg!

2009-02-06 @ 14:53:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Lina

STOORT GRATTIS!! Duktigt jobbat!! :) Åh MEGA GRATTIS även till din karl, som fick jobbet. Måste kännas underbart förstår jag!



Vad jobbar du med ? om man får vara så nyfiken? :)



Min vägdag gick ju inte direkt bra sist, men på tisdag bara måste det visa minus. Annars sliter jag mitt hår ;)



Ha en underbar helg!

2009-02-06 @ 14:53:50
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback