Cola Light...

Publicerat. 2009-02-05 | 22:30:19

Hejsan:)
precis hemkommen!
Slutade ju jobba kl 21 idag men skulle hämta Ludde hos svärföräldrarna och man blir alltid kvar där en stund, tycker om att vara med dem, gulliga e dom Solveig och Jerry:)
Nu sitter jag och kikar igenom lite bloggar och slurpar i mig en cola light, blev så sugen på ngt så jag hoppade in på shell och köpte en burh cola light! Är ju 0 kolhydrater i den så de e helt okej att fricka när man gör GI, får dock inte bli en vana tycker jag så jag dricker de ngn helg sådär eller som nu när jag blir lite sugen på ngt!! De kan man ju bli ibland:)

Niklas e ute och vakar räv, så han kommer snart hen, han ringde precis och beställde färdiga hamburgare när han kommer hem:) han va visst lite hungrig!  ha ha

I mrrn e jag ju ledig, vi har bestämt att vi ska rensa våra bilar och senare på kvällen ska vi åka till Nikals pappa på barndstationen och spola av dem för de ser ut som hej kom och hjälp mig! Kl 13,15 ska Niklas vara på Adecco och skriva på sina anställningspapper och hämta sina nya arbetskläder för han ska börja jobba på måndag redan!! Härligt värre!!
Han var måttligt glad idag, han gick runt här och sa att han e bäst:) ha ha men de kunde han allt få göra tycker jag:) Är så glad för hans skull! De e nog de flesta!!
Måste åka och handla lite också, e kris med ägg och grönsaker i kylen! Blir nog Willys i mrrn, finns inget vidare med pengar på kontot!!
Alfakassan sa att vi kanske har pengar torsdag nästa vecka eller senast torsdag näst nästa vecka!!

Nej nu måste jag gå ut i köket och fixa mat till min älskling:)
Hörs i mrrn....
Pappa! Niklas tackar för inlägget!! Han tyckte de var bra skrivit:)
Kram Kram


Tog en bild på mig själv i går, ha ha


Kommentarer
♥ marie

japp det kommer nog passa jättebra med svart till, det blir lite tuffare! :)



ok, ska fixa detta såfort allt kommer!

2009-02-05 @ 22:33:49
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ marie

ja just det! 129:- för byxorna och 119:- för mössan och halsduken. Ja..vill du ha det skickat till dig??

isf vill jag ha det överfört+frakt.. frakten är nog 30-40 kr..

mvh

2009-02-06 @ 10:26:21
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ lindabinda

Syns i ditt ansikte att du gått ner i vikt! PUSS

2009-02-06 @ 10:35:39
URL: http://ninniz.henkeman.com

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback