Dagen före vägdag!

Publicerat. 2009-02-04 | 12:25:27
Onsdag idag, känns härligt på ngt sätt! Kanske för att jag jobbar idag och i morgon och sen är jag ledig på fredag:) Ska bli skönt! Den andra assistenten tar mitt sena pass och jag hennes nästa fredag!!
Idag börjar jag inte för än kl 16:)
När man jobbar de sena passet blir man verkligen slö på dagarna, jag gick upp vid 9 och skulle fixa frukost, ägg som vanligt men när man öppnar äggpaketet så finns ett ägg!! Bara att springa till Shell och köpa, tur att man har en "närbutk" men de viktigaste i närheten! Så dagens frukost blev 2 kokta ägg (dock bara vita, då jag inte får i mig gulan) lite räkor, en klick majonäs och gurka:)

Såhär mysigt hade vi när Niklas pratade med adecco:)
Ludde vill gärna vara nära, jag ligger och löser sudoku...


I går pratade vi förresten om den kommande resan, de blir i alla fall Spanien och vi har 2 hotell vi väljer mellan. Dock måste min brukare besöka lite doktorer o så innan vi beställer men de blir troligtvis på min födelsedag, närmarebestämt den 23 februari:) Lite trist att inte fira min dag tillsammans med nära och kära men de e inte heller fel med sol och bad:) Inte varje dag man åker utomlands på sin födelsedag eftersom man fyller på vintern:)

Niklas är som jag sagt hundra miljoner gånger fortfarande arbetslös och han söker mängde av jobb, dock hör man ju inte från alla som man givetvis skulle vilja men i går, ringde bemanningsföretaget Adecco honom. Han har sökt tre tjänster hos dem. han var o jagade i går när de ringt men de hade pratat in ett meddelande på hans mobil att de var väldigt angelägna att få komma i kontakt med honom och nu bara för en stund sedan fick Niklas tag på dem och han ska på intervju i mrrn, då för jobb som montör vilket han har mycke erfarenheter ifrån! Och de söker 5 st! Så nu får man bara hoppas att de går vägen denna gång!
De ville ha massa betyg och referenser så nu fick han ringa sitt gymnasie och be om kopia på sitt betyg och ringa gamla arbeten för referenser men de har gått bra som tur e! Så nu får man gå och vara nervös några dagar till!! :) Ni får jätte gärna hjälpa till att hålla tummarna för honom! De kan behövas:)

Om en stund ska vi åka till hans gamla gymnasium och hämta hans betyg och sen ska jag hem och laga mat, samt matlåda tills i kväll! Idag serverar jag fläskytterfilé till mig själv:)

I mrrn e de vägning!!! Så nyfiken på vad denna veckan ska ge för resultat:)

Hörs kanske i kväll!!
Kramar




Kommentarer
♥ Lina

åh jag håller med! Tyvär hinner jag inte läsa andra bloggar så mycket som jag önskar att jag kunde. Ölskar det! Men, med 2 barn, en sambo, webbredaktör och bloggskrivare till massa läsare - gör helt enkelt att tiden försvinner allt för snabbt.





Skitduktigt, verkligen!! Jag har ju gått ner -6,9 kg hittils - så vi är ju jättelika! :)



Va kul o fasen va BRA vi är! hihi





Hur mycket har du att gå ner till ditt "mål" ? Om du nu har ett sånt villsäga? :)



ha nu en underbar dag vännen! kram

2009-02-04 @ 12:52:33
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Mamma Milla

Nosar runt lite här inne =D

2009-02-05 @ 08:12:25
URL: http://lillamillas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback