En dag i jakt stugan...

Publicerat. 2009-02-14 | 21:51:09
God Kväll!
Hoppas ni alla haft en mysig alla hjärtans dag:)
Melodifestivalen e slut och jag tycker att dagens låtar som gick vidate var riktigt bra, favoriten var nog HEAT!
Tror nog att de skulle kunna gå bra för dem i Moskva:)

Jag och svärmor åkte ju en sväng till jakt stugan, vi tog med oss Niklas moster och hennes sambo också.
Var trevligt, de bjöds på köttsoppa och smörgås som jag dock inte kunde äta men jag hade med mig ett äpple. Åt ju sen frukost. Vi satt där i stugan och myste framför elden och pratade:)
Fick en stor varm kram av Niklas pappa när jag kom, han tackade för den fina alla hjärtans dag hälsningen i tidningen:)
Vi har fortfarande inte fått dagens tidning så jag ska ringa Borås Tidning igen och ge att få tillbaka pengarna för de inlägget jag gjorde till Niklas. Var ju meningen att han skulle läsa de i morse när han läste tidningen men blev ju lite svårt utan tidning!!!! Betalade ändå 60:- för de jäkla inlägget och så får man ingen tidning! Nej de går jag inte med på!! Får se vad de säger...

I mrrn har vi blivit bjudna till Niklas föräldrar på mat, de e inte helt fel:) De skulle visst bjuda på fläsk filé och potatis men hon skulle fixa grönsaker till mig, hi hi!
Vi ska gå på tipspromenad i Fristad också, blev sugen på de. Tror de börjar 10 i mrrn men de ska stå i tidningen i mrrn!!

Tog med min min kamera till skogen, blev några kort...
Kram på er...


Min jägare:)


Niklas moster Inger och hennes sambo Peder.


Niklas och Ludde...


Jag och svärfar till vänster:)


Niklas och hans mamma i gula jackan:)

Kommentarer
♥ Sanna

Ahh okej, jag visste att du skulle åka, men jag visste inte vart. Men nu vet jag! =) Vilken ö ska ni till?



Du, jag har ingen aning. Har fortfarande inte vägt mig. Haha! Tänkte att jag ska göra det på måndag. Då får vi se. =)



Kramar!

2009-02-14 @ 22:01:21
URL: http://giblogg.se
♥ inger

tack för dessa fotona vi såg ju nyktra och friska ut

2009-02-14 @ 22:44:27
♥ Jessica

Min pappa har också en sån UIFK-tröja (o jag också för den delen!), hur kommer det sig att han har en sån?



Med GI går det sådär. Jag mår illa hela tiden och är inte hungrig så den senaste tiden har jag inte kunnat äta något eller ens vart sugen. Funderar på att gå tillbaka till VV igen, då är jag åtminstone hungrig, och sen bara äta lite kolhydrater. Grattis till dina nästan 10kg! :)

2009-02-15 @ 11:19:06

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback