Födelsedags present från Mc Donald´s...

Publicerat. 2009-02-12 | 19:32:45

När jag var mindre så blev jag och mina syskon medlemmar i Ronald McDonald klubben, Man fick ju en tidning hemskickad med jämna mellanrum och på sin födelsedag fick man en födelsedagspresent i form av ett Happy Meal mål!
Mina syskon har slutat få sina tidningar och presenter för flera år sedan men jag får fortfarande tidningen och födelsedagspresenten! Jag fyller ju nu den 23:e februari och i går skickade mamma ett MMS till mig med en bild på min födelsedagspresent: Till målsman för Emelie Friberg. Grattis på födelsedagen!! Ha ha och jag fyller 23 år!!
Lite roligt e de allt, de har ju blivit fel ngn stans, men undra vad? Vet de inte vilket år jag e född?? Ska bli kul att se hur länge jag får detta:)
Gick in på Mc Donald´s hemsida nu och tittade efter hur gammal man får vara för att bli medlem och här är svaret:


Finns det någon åldersgräns för Ronald McDonald Klubb?
Ditt barn kan vara medlem i Ronald McDonald Klubb tills det att barnet fyller 14 år. Då barnet fyller 14 år skickar vi den sista födelsedaghälsningen från Ronald McDonald till ditt barn.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback