Före & efter bilder....

Publicerat. 2009-02-19 | 23:00:31
God Kväll!!
Nu har Niklas precis tagit kort på mig och jag har lagt in dem på datan och suttit och jämfört med ´kort som han tog på mig innan jag började men jag tycker knappt de syns ngt ju! Men de tyckte Niklas.
Men de kanske e fom nu de kommer att synas lite mer, eller de hoppas jag i alla fall!!
Jag kommer i alla fall inte att lägga ut några före och efter bilder än! De kan jag inte med utan de får bli när jag e klar och nått min dröm vikt...

Nu ska jag gå och tvätta mig och krypa ner i sängen....

Tack så hemskt mycker för alla inlägg.. de e jätte roligt att få så många och de peppar lite extra!!

Och jag vill än en gång påminna er om att gå in och rösta på Nikals filmer.!!
Nu vill han även att  Ni ska rösta på den filmen som ligger 1:a och så klart rösta en 1:a på honom för då sjunker han:)
Niklas vill såå gärna vinna detta:) ha ha

God natt!!


Glömt att lägga in denna bilden, fick ett alla hjärtans dag kort av min moster Yvonne! Blev jätte glad!
Visst e de gulligt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback