Första delmålet avklarat !!!!

Publicerat. 2009-02-19 | 12:22:25
Heeeej!
Idag gällde det ju! Minus 10 kg eller inte!
Hoppade ur sängen som vanligt, gjorde mina behov och sen gällde de, måttligt nervös idag!
Vågen visade -1,5 kg vilket betyder att JAG har gått ner hela 10,5 kg sedan 1 januari!!!! Helt jäkla otrolig! Kan inte fatta att de e sant! Jag är helt överlycklig! Endel kanske undrar vad jag egentligen väger och vad jag vägde när jag började men de tänker jag inte berätta nu, är inte speciellt stolt över dem. Snarare så skäms jag men de kommer kanske så småningom!
I kväll ska i alla fall Niklas ta profil bilder på mig:) Se om de syns ngn skillnad från de kortet jag tog för 10kg sedan:)
 Vad tror ni??

Åkte iväg med ett stort leende till frisören och klippte mig och de var behövligt, de var riktigt slitet i topparna men nu e jag fin i håret igen:)

Ska alldeles strax laga mat, både till lunch, matlåda tills i kväll och sen en mat låda till min älskling!
I går när jag kom hem hade han gjort ägg röra och bacon till mig som jag skulle ha till frukost idag! Gulligt av honom!

Fick sms av Niklas förut, han har fått så himla ont i sin rygg, antagligen för att han kört igång med att jobba igen, hoppas de går över för honom snart! Ingen höjdare att ha ont i ryggen ju!

Sen vill jag påminna om att rösta på Niklas jakt filmer, länkar finns i inlägget under här. Han skulle bli väldigt glad om ni röstar. Och TACK till er som redan röstat!!

Ha en bra dag!!
Kramar Emelie

Kommentarer
♥ Carro

Good job!!

2009-02-19 @ 14:27:58
URL: http://carro1983.blogg.se/
♥ Lina

Men åååh vad glad jag blir för din skull!! MEGAGRATTIS!! Ska bli skitskoj (!) att se före efter kort.. lär synas en stor skillnad tror jag (fast jag tycker själv inte det syns så mycket på en annan.. tyvär :(



Lägga gärna ut ås man får se före o efterbild på håret också :) Jag ska (förhoppningsvis) få gå o klippa mig nästa vecka.. när mitt första delmål är avklarat. :)



bamsekram o grattis igen!!

2009-02-19 @ 14:53:27
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Emma

Härligt jobbat Emelie!! :) Kommer nog synas rejält på korten tror jag... 10 kg är mkt ju! Kram på dig

2009-02-19 @ 15:05:06
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
♥ Malin Fjäll

grattis vad kul! Jag röstade i morse och såg att båda klippen låg på topp 10 inte illa!

2009-02-19 @ 17:21:51
♥ Pappa

Bra jobbat Bettan, du skall vara stolt över dig själv. Jag har vetat hela tiden att du kan bara du ger f.. på att det skall gå.



Kram, Pappa

2009-02-19 @ 19:15:46
♥ Sanna

Grattis tjejen! Gud vad roligt för dig! =D



Du, jag har ingen aning om det där med GI-viktkoll. Har aldrig varit medlem där så jag har ingen aning om vad dom pratar om där. Jag lär mig via böcker. =)



Kramar!

2009-02-19 @ 22:15:18
URL: http://www.giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback