Fredagsmys!!

Publicerat. 2009-02-06 | 21:08:40
Här sitter jag och myser med mig själv i soffan med massa tända ljus och Let´s Dance på tv:n! Ludde ligger iof brevid mig i soffan men han e inget vidare sällskap, bara sover och sover:) ha ha
Ska mysa med lite cola light och nötter i kväll...

Niklas, behöver jag säga vad han gör? Nej!

Gick bra idag när han var på Adecco, fick kläder men vi måste åka och sy upp byxorna i mrrn, han e ju inte så lång min älskling! :)
Bra lön får han också, bättre än på Lernia faktiskt så de känns toppen:)
Vi båda svävar på moln här hemma och inte minst Niklas, märks på han hur glad han är för att börja jobba igen!! Han e på hel skönt humör...

Hoppas ni har/får en bra fredagskväll!!

Hörs i mrrn!
Kramar

               
   
 

                                                           



Hittade denna bilden på Niklas från i somras när vi var hos hans föräldrar i husvagnen...
Tycker han e sååå söt på denna bilden min älskling hi hi
                                  


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback