Helt såld på....

Publicerat. 2009-02-08 | 18:26:00
SODUKO!!!

När jag började jobba som personlig assistent försökte min brukare få mig att göra soduko men jag avstod, en dag på jobbet var de lite väl segt så jag gick och hämtade en metro, och de vet man ju att metro e ju inget vidare tjock så man bläddrar ju igenom dem på nån minut bara men så kom jag fram till sodukot som finns varje dag i metro, tänkte att jag ger de väl en chans och sen den dagen har jag varit fast..
tycker de e super kul att lösa, de e ett tidsfördriv till max, och riktig hjärn gympa!
Har köpt en soduko tidning som jag har i min väska, perfekt när de e segt på jobbet, och jag löser även dagens soduko i Borås tidning...

Tänkte på det innan, att när man åkt utomlands har man bunkrat upp med en hög tidningar så man har ngt att läsa hela veckan men hädan efter kommer en soduko bok att få förlja med mig:)

För en som inte prövat, gör de...
Kramar

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback