Jobb nästa...

Publicerat. 2009-02-17 | 14:49:13

Ska alldeles strax åka till jobbet.
Idag ska jag lämna Ludde ensam hemma tills Niklas kommer hem från jobbet, han kommer säkert att gnälla men en timma klarar han sig allt tror vi:) Kan inte hålla på och köra han fram och tillbaka bara för en timmas skull...
Han börjar anan att de e ngt på g, men jag fjäskade med ett gris öra, ha ha

Längtar redan tills jag slutar i kväll... hem till min älskling!

Hörs kanske i kväll

Kram Emeli
__________________________________________________________
Hemma igen från dagens jobb, blev dock en lite annorlunda dag..
Var iväg en sväng i gbg och vad händer??
Jo Emelie glömmer sin väska och kommer på detta i Landvetter, bara att vända och åka tillbaka. KLANT!!!
Är super trött nu så jag ska gå och tvätta mig och sen krypa ner i sängen, skönt!
I mrrn ska jag sova till 9,30 precis som idag.. hi hi

GOD NATT på er...
Kram
förresten, de hade nog gått bra med ludde förutom att han hade ylat som bara den när Niklas var utanför dörren, ja ja han får väl hålla på. Så länge ingen granne klagar:) Hoppas att han kan vänja sig lite, men som sagt, de e inte så lätt att lära gamla hundar sitta...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback