Muffins!

Publicerat. 2009-02-22 | 21:08:20

Ville baka ngt kul och bjuda på i mrrn när jag jobbar!
Hittade en rolig choklad muffins med rosa glasyr på:) Så i går bakade jag muffinsen och nu har jag dekorerat dem!
Blev riktiga "prinsess" muffins! På formarna är de grodor som jag köpte på Ica för ett tag sedan och sen rosa glasyr på toppen,  ha ha, kanske lite barnsligt men söta blev de i alla fall! Vet att de kommer bli mycke uppskattade av min brukare!! :)
Har gjort iordning 4 st som jag ska ta med i mrrn, de betyder att de INTE räcker till mig! HA HA smart va!
Nej dessa muffins gör jag nog inte igen förran jag fått barn, men de var roliga att göra!!
Är de ngn som vill ha recept så får ni höra av er:)

Här kommer en bild:)


Lite annorlunda muffins! Det roliga är ju att man kan ändra färg på glasyren, finns ju blå och grön karamellfärg!
Perfekt till barnkalas ju!! ( och jag fyller 23, ha ha ha)

Vad tycker ni? Visst blev de fina?

Kommentarer
♥ Emma

åh, muffinsarna blev ju kanonfina! Ser väldigt mumsiga ut oxå! :) Grattis på din dag idag oxå.. Kramkram

2009-02-23 @ 11:34:59
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
♥ mamma

Vilka fina muffins!! STORT GRATTIS!! Ses på lördag. KRAM mamma

2009-02-23 @ 11:45:17

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback