Niklas...

Publicerat. 2009-02-05 | 11:30:27
Kl 10 skulle Niklas vara på intervju, när klockan var 11 började jag undra vart han tog vägen! Kvart över 11 kom han hem med ett stort leende och gjorde peace med fingrarna! Jag frågade direkt, fick du det? Han skakade på huvudet och sa nej men hon tyckte om mig massor!! Hon sa att jag har mycket goda chanser!! De hade fått in massa ansökningar med hade gallrat stort, alla som inte gått industri rensades bort direkt!! Niklas gick ju industri och har mycke erfarenheter!
Niklas sa att de känns jätte bra, och de får vi hoppas nu!
Hon skulle höra av sig innom kort! Så nu får vi sitta som på nålar och bara vänta!
Får han jobbet kommer han att börja arbeta på ABB i Alingsås som montör av el skåp!!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS NU!!!!!

Tack mamma för inlägget!! Blev jätte glad:)
Kram

Kommentarer
♥ marie

mössa 79kr & byxor 129kr..



tyget tog slut idag, men nytt är beställt och kommer om 1-2 veckor :)

2009-02-05 @ 11:57:39
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ Lina

hihi och jag som hört att GI viktkoll inte alls har så mycket koll som de tror/säger. Så jag är inte medlem där alls :) varför betala för sån info man kan få gratis :) (men tusen tack ändå!)



Men det e riktigt att morötter innehåller mer kolhydrater än tex broccoli, beror ju på vad man jämför med. Och med kryddor och värme gör man ju att det sänker GI - värdet en hel massa, så det gäller ju även att tillaga det på rätt sätt. Samma med nötterna.



(och samma sak med pasta osv. Koka först aldente, sen "chocka" med kallt vatten, så får det lägre GI värde!)



Sen är det ju så att man kanske får äta MER broccoli (eller vad det nu kan vara) för att bli mätt, och med morötter räcker det med en bråkdel..



Har ola lauritzons "rivstart"-bok som jag går efter, ett 30-dagarsprogram. Jag hoppas ju givetvis att det gynnar mig, men har inga som helst tvivel på det - sålänge jag inte fuskar villsäga :D





Hoppas du haft en underbar dag! kramis



2009-02-05 @ 13:53:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback