Ny mobil... igen

Publicerat. 2009-02-24 | 20:22:35
Ja då e det, har fått en ny mobil igen!
Jag förlängde ju mitt abonemang hos Telenor i mitten på oktober och sedan dess har den telefonen bara krånglat och i början av februari lämnade jag in den för tredje gången och efter det har man rätt att få en ny, dock samma sa de i butiken men jag vägrade. Ville absolut inte ha en lika dan igen! Men i går fick jag sms av Telenor butiken att min reparation va klar och att jag kunde hämta min mobil, de hade då skickat med en lika dan mobil fast i en alldeles ny kartong och jag bad då att få byta till en annan modell och de fixade dom!
Blev ungefär samma modell som jag fick av pappa för ca 1 år sedan, har verkligen trivts med den!!
Hoppas denna funkar bättre:)

Bild kommer här...
W595


Kommentarer
♥ Anonym

2st i min klass fick sånna som julklapp, båda gick sönder efter ca. 2veckor

2009-02-25 @ 18:26:16

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback