Onsdag!

Publicerat. 2009-02-25 | 20:03:09
God Kväll!!

Nu har man stått i köket och fixat mat till i mrrn, frukost samt kvällsmat!
Tänkte titta på semestersvenskar nu på tv4 sen ska jag ta en efterlängtat dusch för jag känner mig som en stekt bacon själv efter att ha stått i de oset!!

Har varit en ok dag annars!

I mrrn e det torsdag vilket innebär vägning!!!! Spännande, hoppas så klart på att vågen e snäll i mrrn också!
Längtar tills på lördag, då ska jag träffa min mamma, hon har inte sett mig sen den 11:e januari. Ska bli kul och se om hon ser ngn skillnad på mig:)

Nej nu måste jag kolla tv:n
Hörs i mrrn ¨

KRAM KRAM

Kommentarer
♥ Anonym

Skall du inte träffa mig?

2009-02-26 @ 19:08:14

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback