Onsdag...

Publicerat. 2009-02-18 | 12:54:33
Hejsan!!

Onsdag idag, klockan e ett och jag börjar jobba om två timmar!

I mrrn e det den efterlängtade torsdagen vilket fortfarande innebär vägning:) hihi Jag hoppas att vågen är snäll i mrrn och visar 1 kg. Då har jag nått mitt första mål som är -10 kg! Så håll tummarna nu!!

Kl 10 i mrrn ska jag ge mig själv en födelsedags present, nämligen en klippning! Var lääänge sedan jag klippte mig och de märks. Niklas erbjöd sig att han kunde klippa mig men jag tackade nej till det:) Sen tycker jag att jag e värd en klippning.... :) speciellt om de blir 10 kg i mrrn!!!

Niklas får äntligen sina pengar från akassan i mrrn, som vi har väntat! Dock ska ju 3700 gå direkt till hyran som vi ligger efter med men de ska bli skönt att få iväg det, inte så kul att släpa efter med de. Ska ringa hyresvärden i mrrn när jag satt in pengarna och sen ska jag be att han kommer hit och kikar lite i vårt sovrum! Jag tror de e dåligt tätat under fönstret för de drar in iskall luft där. Man fryser fötterna av sig när man går in i sovrummet! De e nog inte riktigt meningen!

Nej nu måste jag laga mat och fixa mig så jag kommer i tid till jobbet!!

Hör i kväll!
Kram


_________________________________________________________________________________-
God Kväll!
Då var man hemma igen från jobbet!
Idag var jag hemma hos min brukares bror och hans sambo och de ska alldeles snart få sitt andra barn och de bor i en trea, när jag kom in i lägenheten fastnade jag för den direkt, sååå mysig!
Frågade lite försiktigt om de tänk att flytta och de har de absolut, de letar lägenhet för fullt! Så jag frågade om de kunde höra av sig när de var dags och de var inga problem:) Hon visade mig runt i lägenheten och förklarade en massa:)
Lägenheten är en 3:a som bara ligger några gator bort, den e på ca 70kvm och kostar ca  1000:- mer i hyra än vad vi betalar nu! Och då skiljer det 30 kvm!!! Det e ett com hem hus precis som vi bor i nu:)
De ska sätta in nytt kylskåp och spis och de fick ny tapetserat när de flyttade in för 10 år sedan så hon sa att de var dags igen... och de kan jag hålla med om för de var blått i sovrum 1, grönt i sovrum 2, oranget i köket och gult o tv-rummet!! Och de var nedslitet och massa hål...
Åhhh den va såå mysig! Blev helt kär i den! perfekt planlösning!!
Vill ha!! :) Saknar sååå att ha ett ordentligt sovrum där HELA sängen får plats, att kunna äta i köket vid ett köksbord och att få ordentligt med garderober!! Och att ha ett gästrum:)
Så nu är det bara att vänta och se när de får en ny lägenhet! Spelar ingen roll om de tar ett halvår, vi ska ha den:) ha ha

GOD NATT!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback