Söndagsmiddag hos svärföräldrarna...

Publicerat. 2009-02-22 | 19:54:32
God Kväll!!

Har precis ätit lite mat och är mätt o belåten för idag!
Ska alldelses strax fixa iordning min lunch låda för i mrrn, jobbar ju de tidiga passet i mrrn.
Gick ngn bra film på tv 4+ idag också kl 20 som jag tror att jag ska se. Ska bädda rent i vår säng också och ta en dusch..

Niklas är och vakar räv.. vet inte när han kommer hem!
Innan han åkte så stod jag inne i garderoben och plockade fram nya sängkläder. Då kom han bakifrån och kramade mig jätte hårt, jag vände mig om och vi kramades länge, sen sa han: Jag älskar dig så otroligt mycket så jag blir galens snart! Gulligt sagt av honom! Det får en verkligen att le. :)

Idag hade jag riktigt sovmorgon! Bestämde mig för när jag gick och la mig i går att jag inte ville vakna av ngn väckarklocka i morse så jag vaknade av mig själv 10.15. Härligt! Strax efter de kom Niklas hem från skogen, han släppte Ludde idag så han fick springa av sig!

Vid halv 12 åkte vi iväg på tipspromenad i Fristad innan vi åkte till svärföräldrarna och åt middag. Fick stek med potatis och sallad, men som alltid så hoppade jag så klart över potatisen:)
Fick en födelsedags present av Niklas mamma och pappa idag, ett jätte fint kort och i de låg 500:-!  Och så klart två BAMSE kramar av dem....
Tack så jätte mycket! Den pengen ska jag spara och köpa några klädes plagg för i vår:) Perfekt! Så nu har de kuvertet fått samma plats som alla mina andra presentkort:) Längtar man till våren eller vad??!! Tänk om man kan få köpa sig en topp i stl S då kanske:) Vilken dröm!!

Nej nu har jag lite saker att fixa..
Ta vara på de sista timmarna av denna helgen! :)
I mrrn e det en alldeles speciell dag:)
Kram på er


Presenten från svärföräldrarna:) Tack!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback