Tisdag!

Publicerat. 2009-02-03 | 11:55:46
Hej hej!!
Klockan e 11.52 och jag håller på att fixa iordning mig samtidigt som jag lagar lunch och kvällsmat!
Idag ska jag vara på jobbe kl14, för vi ska planera lite inför resan:) Eller ja planera och planera, se om vi kan boka en resa!
Eftersom att jag börjar kl 14 idag får jag sluta kl 21 på torsdag kväll:) De e inte dumt! Kommer man hem lite tidigare:)

Idag e de ju linedace, de ska bli roligt:)

Niklas e hos en kompis, han åkte dyp kl 8 i morse när jag satt och åt min frukost och sen när han hade åkt kröp jag ner i sängen en stund till och tittade på nyhetsmorgon:)

Nej nu måste jag fortsätta!!

Höra kanske i kväll! Annars får nu ha en bra dag!!
Måste säga de också att Niklas fortfarande inte fått pengar:( har gått 10 veckor nu!!


Kram Emelie

Kommentarer
♥ Lina

Glömde ju! Ville du ha några ändringar på din blogg? För mailade du inte mig om det ? hm Ska genast kika igon mailen och sedan sätta mig vid photoshop om jag hinner, efter jag hämtat hem Ninni från dagis. Förlåt att det tagit sån tid. Kram!

2009-02-04 @ 12:54:47
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback