Tvåhundramiljoner saker att hålla reda på!

Publicerat. 2009-02-16 | 21:34:54

Precis så känns det i mitt huvud nu!
Jägarexamen e inte direkt en dans på rosor, åh nej! Tvärt om! Kanske mer likt en dans i helvetet!!
Shit va saker man ska kunna hålla reda på!!
Började fundera på vad fasen jag gett mig in på men jag ska klara det!!
Har ju aldrig direkt varit ngt läshuvud men nu måste jag försöka!!
En vecka kvar tills nästa kurs kväll, dock på min födelsedag så jag vet inte om jag ska läsa hemifrån den kvällen istället. Skulle hellre vilja tillbringa den kvällen tillsammans med min älskling på en restaurang:)

Nu ska jag kika på Familjen annorlunda på internet innan jag ska krypa ner i sängen.
åhh i mrrn har jag sovmorgon, jippie!!
Kram och god natt!!


Hur många tänder har ett rådjur, när e dom dräktiga, hur länge går de med fostret, när föder dom, när får man jaga rådjur, när får dom horn, hur bildas horn, när tappar dom sina horn m.m!! Och detta e bara några exempel på EN djurart!!
Herregud!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback