Världen e bra liten....

Publicerat. 2009-02-11 | 17:03:04

Hejsan!
Då var även denna arbetsdag avklarad! Slutade vid fyra idag...
Direkt när jag kom hem slängde jag av mig mina kläder och satte på mig mina mysisar...
Niklas kom inte lång efter mig och nu har vu suttit här i soffan och myst lite, Niklas satt och höll om mig och så började han smeka mig på magen. Jag frågade honom va fan han höll på med och då sa han bara: Fan va liten den blivit:) ha ha jag blev super glad!!!
Just såna saker, att ngn påpekar min viktnedgång gör en så glad och min blir mer peppad till att kämpa vidare!!!

Nu sitter vi och väntar på att våran älskade hund ska komma hem, han fixar ju inte att vara ensam hemma när vi jobbar och för den delen hade de inte funkat heller för ingen av oss kan ju rasta honom! Så Niklas föräldrar e snälla och ställer upp, men de har ju 3 andra han hundar hemma och när Ludde kommer kan de bli lite bråk så Niklas pappa e så snäll att han tar med Ludde på dagarna när han jobbar! Han jobbar ju som barndman men oftast  bara ca 1 dygn/vecka, annars så jobbar han som rörläaggre och då får Uddis hänga med!! Han blir helt tokig när Niklas pappa kommer och hämtar honom:) I mrrn ska han få vara med faffa ( kallar Jerry så) på brandstationen hela dagen:) Hade inte de ställt upp vet jag inte hur de hade blivit!! De e guld värda Jerry & Solveig!! Som tur e så jobbar jag ju sent varannan vecka så de behöver bara ha honom de veckor jag jobbar tidigt! Så han ska få lära sig lite att vara ensam, jag börjar ju 15.00 och Nikas e hemma vid 16.30 ca så de blir 1,5 h! men de får han klara!! :)

Idag har jag badat på rehab för första gången och de var helt underbart skönt! de e ju 34 grader i bassängen:) Så de var inga problem att gå i där inte...
När vi skulle hem åkte vi taxi och de senaste gångerna har en 29 årig kille kört oss och så även idag! Har länge tänkt att fråga om han vet vem Nikals e eftersom att de e lika gamla men jag har inte riktigt kunnat med men idag gjorde jag de, han reagerade direkt på namnet och frågade om Niklas bor vid Shell (ligger en shell preicis bredvid här) och jag svarar att ja där bor vi ju nu! Då hade denna Taxi chaufför bott i lägenheten snett över oss här i huset, men han flyttade ca en månad efter att jag flyttade ihop med Niklas... snacka om att världen e bra liten ibland:)

I kväll blir det lugnt! En tv kväll, onsdagar brukar bjuda på mycket bra program...
Ska laga mat också, måste ju ha med oss mat till jobbet! De e ju mindre kul att fixa iordning men ett måste!!
Ha en bra kväll!!

KRAM


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback