Barndoms minnen!

Publicerat. 2009-01-17 | 20:49:57
God Kväll!
Då har snart denna lördagen gått som jag tycker varit en bra dag!
Var på vattengympa som planerat kl11 och de var super kul! Idag när jag kom till badhuset fick jag riktiga barndoms minnen! För de första när jag kommer in och känner doften av klor tänker jag på när familjen har varit  på badhotellet i Danmark, vilket vi var många gånger gud va roligt vi hade. Badade massa och åkte hiss upp och ner!! :)
När jag kom in i badhuset idag och såg alla barn som badade och föräldrarna som gick runt med sina korgar fulla med fika fick jag än en gång minnen, vi åkte ofta till Vänerborg och badade som små, ah de e härliga minnen de. Nu längtar man ju efter att ngn gång framöver få åka till badhuset med sina egna barn och sin egen fika korg:)

Efter vatten gympan åkte jag till skogen och mötte upp Niklas, satte oss i jaktstugan framför elden och myste innan vi åkte hem.

Har precis ätit kebab kött (som man köper i affären), Niklas kokade ris och jag tog som vanligt massa god sallad:)
Och sen kebab sås så klart!! På tv går Körslaget, man hejar ju på Borås så klart:)
Just de ja, jag sitter och knaprar i mig 68g pistage nötter också, ha ha!! :)

Hoppas ni alla haft en bra dag!
Många kramar Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback