Fredagsmys!

Publicerat. 2009-01-16 | 19:01:59
Äntligen fredag, härligt! Slutade 13.30 idag som också e härligt!  Åkte hem till mina godingar en stund innan jag åkte iväg till affären, grönsakerna hade tagit slut igen! Skulle även till ÖB en sväng så jag gick faktiskt in på Willys och handlade idag. De har fått själv scanning så jag tänkte att jag testar det. Var bara att anmäla sig och så fick man ett scannings kort!

Åkte hem igen och packade upp varorna och plockade iordning lite här hemma, sedan tog jag på mig ordentligt med kläder och gick ut på en promenad. Kallr men skönt!! Vi har precis ätit taco sallad och nu sitter jag i soffan och fryser som jag vet inte vad! Får nog hämta mig en filt tror jag. Burr!!

Tänkte jag kanske kunde få titta på Lets Dance idag. Det vore ju kul:)

I mrrn kl 11 e de vattengympa:) Kul!!

Hoppas ni får en härlig fredag!
Kramar

Då var Lets Dance slut och de var ngn kvinna som åkte ut som jag inte ens vet vem de va, Favorit idag blir nog Laila, jag tycker hon dansade riktigt bra! Nu väntar sängen, måste ställa klockan bara så jag kommer upp i tid och kan käka frukost, gå ut med Uddis och sen tror jag att jag kryper ner i sängen igen och väntar på att man ska iväg till vatten gympan kl 11:)
God Natt på er


Det e nog ingen som missat att man kan köpa tulpaner nu! Jag tycker de e så fina. Speciellt den lila.
Fick för mig att köpa tulpaner i går när jag åkte från jobbet men i Fristad kostade ett 10-pack 60:- så jag hoppade de.
Idag när jag skulle handla gick jag in på Blomsterlandet och där kostade de 29,50. De jag köpte skulle visst vara från hollland men va spelar de för roll??
Man ska ju låta plasten vara kvar en stund på tulpanerna när man satt dem i vatten och sen ta av det, men jag såg nån stans att om man viker ner plasten som jag gjort så blir de snygg dekoration och tulpanerna håller mycke längre för de slokar inte! De får liksom stöd. Smart tycker jag. Ser ut som om man har celofan runt om:) Prova!


I kväll började jag rensa bland mina kläder. Har så mycke linne och grejer som e urtvättat och slitet. Ut med gamla Gina linnen och in med nya till våren:) Får dock fortsätta i mrrn för jag har fått så otroligt ont i min rygg när jag står eller sitter och grejar med saker. Hm inge roligt alls!

GOD NATT & SOV GOTT :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback