Halva rea priset!

Publicerat. 2009-01-26 | 21:54:14
God Kväll!
jaha då känns de som om man börjat skolen igen då, första passet på jagarexamen e avklarat! När man satt där och lyssnade på gubben och gick egenom ekologi delen kändes det precis som en tråkig biologi lektion. ja ja de e bara att läsa på, jag ska klara detta:) Tycker de ska bli kul!

Det e nog ingen som missat att tv4 sände bröllopet från bonde söker fru i kväll och så klart e man borta men jag var lugn, man kan ju se alla program på nätet efteråt, så de hade jag tänkt att göra nu men tror ni att de lagt ut programmet? NEJ! Så jag ringde tv och de hade nog blivit ngn miss för de har lagt ut ett program som går på tv precis nu! Får väl hoppas man kan se de snart, nyfiken e jag!

Idag har jag jobbat, började 8 men slutade faktiskt kl 13.30 idag! Skönt!
Jag och min brukare gick en sväng till en butik i Fristad idag som heter Choise, de sålde ut de sista rea varorna för halva rea priset. Tänkte att de e säkert jätte dåligt med saker men jag hittade faktiskt en SVEA topp till mig, som kostade 395:- så den betalade jag 87:- för, den ska jag spara till våren. Kommer bli skit snygg med ett par svarta leggins och så klart när några fler kilon e borta:) Till Niklas hittade jag en kofta av märket Park (?) som kostat 499:- men jag betalade 125:- heeelt ok! sammanlagt 223:- ord pris hade varit  894:- hela 670:- i rabatt! Inte helt fel! Jag hade ju INTE köpt kläderna om de inte varit Rea! Lite för dyrt tycker jag! Men vi gick glada därifrån med våra fynd!

Måste göra matlåda innan jag lägger mig också, ska nog fixa min frukost också s¨å att de bara e att värma när jag vaknar i mrrn bitti, fattar inte vad som hänt med mig men jag har blivit såå morgontrött!!

Nej nu ska jag se om de funkar att se bonde söker fru!
GOD NATT!
Förresten, den 6 februari åker jag nog och hälsar på min Linda i E-tuna.
Glömde berätta i lördags också att min platt tång small, de blixtrade om den och jag böev helt sotig i handen! Precis livrädd blev jag! Väckte till och med Niklas med mitt tjut! HA HA


Min SVEA topp!


Niklas tröja:)

VA TYCKER NI OM MINA FYND ?

Kommentarer
♥ Emma

Åh, vilka fina fynd du gjort!! Den där svea-toppen skulle jag oxå vilja ha!! Så fin! Allt är bra annars?? kram

2009-01-27 @ 13:18:05
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback