Inga kolhydrater var de ju...

Publicerat. 2009-01-20 | 12:32:39
Under ca 2,5 vecka har jag inte ätit några kolhydrater, trodde jag ja!!
Jag har ätit MÄNGDER av dem!
Har knaprat i mig ungefär 3 kg morrötter och i går läste jag på en blogg att morötter inte e så bra när man kör gi!
Jag e ju medlem på giviktkoll.se så jag mailade dem i går och frågade hur det egentligen var med morötter i rivstarten som jag kör just nu och svaret blev följande: Morötter e bandlyst i rivstarten då de innehåller mängder av kolhydrater!
Det var ju roligt att få reda på de, så nu åkte morötterna i soptunnan!
Här har man trott att man e såå duktig och så har man knaprat kolhydrater som fan!!
Så nu fick de bli en gurkbit till mellis!
Kanske de kan hända lite mer på vågen nu då! HA HA

INGA MER MORÖTTER HÄR INTE!!!!!!!

Kommentarer
♥ Sanna

Hej!

Haha, ja, jag skrattade lite när jag såg att det var fyra kommentarer från dig. Trodde du hade gjort fel eller nåt... =D Men det är ingen fara, bara kul att läsa. =)



Jag blev lite fundersam över det där receptet med falukorven, hur många kolhydrater innehåller den? Och du vet, det kan vara potatismjöl, potatisstärkelse och annat skit som inte är bra för oss som kör GI. Det ska helst vara under 10 g kolhydrater.

Så de där falukorvs-receptet hoppar jag nog över, där kan du också ha en stor bov till varför du inte går ner eller minskar i midjan.



Jag tränar inte så mycket. Jag körde vattengympa förut, men jag fick aldrig med mig nån kompis och det är väldigt tråkigt att träna själv, så jag slutade. Annars så brukar jag ta nån promenad ibland på ca 30-40 minuter.



Det är ju det som är så bra med GI, man behöver inte träna för att gå ner i vikt. Skönt tycker jag.

har aldrig varit nån träningsmänniska.



Min mellis kan vara lite gurka, tomat, tonfisk, avocado eller en ostskiva.



Hoppas du blev lite klokare på det här. =)

Har du fler frågor, så fråga på bara.



Ha en bra kväll!

Kram Sanna

2009-01-20 @ 16:53:33
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback