Inga kolhydrater...

Publicerat. 2009-01-09 | 21:33:35

Så har den senaste veckan varit för mig! Inga kolhydrater, vilket betyder: ingen pasta, potatis, ris eller bröd. Inte heller ngt godis.
Jag har ätit olika former av kött och till frukost har de blivit ägg i olika former med ngt slags tillbehör.
Jag började med detta som ett slags nyårslöfte. Körde igång på nyårsdagen och i går morse vägde jag mig igen på morgonen bara iklädd trosor och vågen visade -3,5 kg!
Underbart!
Metoden kallas ju så klart GI och jag tycker de går bra. Man får äta massa god mat och jag är mätt och belåten på dagarna! Mellan de stora målen knaprar jag morrötter och dricker massvis med vatten!
Har också varit ute på promenad varje dag!
Det bästa av allt e ju att godis suget försvinner mer och mer för varje dag! De första dagarna va riktigt jobbiga men nu går de bra, jag e inte sugen alls!
Min plan är att köra rivstarten som det heter i 6 veckor nu och se vad de ger för resultat! Bara att hålla tummisarna!
Torsdagsmornar e mina vägdagar!

Kram på er


Kommentarer
♥ Emma

Jajjemen, jag flyttar till T i Mars :D Ska bli mysigt! Lycka till med dieten, det kommer säkert gå jätte bra!! Kramar Emma

2009-01-11 @ 12:28:31
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback