Lördag!

Publicerat. 2009-01-24 | 20:01:06
God Kväll!
Har precis tagit mig en skön dusch och tagit på mig mysisar!
Ska snart lägga mig i sängen och heja på Borås i körslaget! Vore ju roligt om de gick till final idag!

Idag har jag ju jobbat, blev dock bara 3 timmar men de var skönt att komma hem i tid! Innan jag åkte hem köpte jag med mig nya tulpaner hem! Fick nytt tips om hur man ska göra med tulpanerna, man ska hälla potatismjöl o vattnet och sen ska man "krossa" stjälkarna innan man sätter ner dem i vattnet! Får väl se om de funkar!

I eftermiddag har jag bara tagit det lugnt! La mig faktiskt en stund och kikade på tv, semester svenskar gick i repris och de va faktiskt roligt! Sen somnade jag ha ha:)

I mrrn blir de också en lugn dag för mig! Promenad ska jag i alla fall ut på!
Sen ska ju Nikals på intervju kl 16, ska bli kul att se hur de går!

Nej nu börjar körslaget!

Kram på er!

Kommentarer
♥ Sanna

Hej hej!

Det är bara att kolla ingredienserna och hur mycket kolhydrater det innehåller. Vi köper eldorados hamburgare. Dom funkar utmärkt. =)



Dom innehåller i och för sig potatis-grejs men det är bara 1 kolhydrat per 100 gram. Så det är ju inte så farligt.



Kram!

2009-01-25 @ 14:55:00
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback