Minus denna veckan också!

Publicerat. 2009-01-29 | 19:57:28
God Kväll!
Då är det torsdag och det betyder att jag ställde mig på vågen i morse när jag vaknade, och denna veckan visade den minus 0,4 kg! Kanske inget höjdar resultat men de e ett minus. Sammanlagt nu den sen 1:a e 6,3 kg! Otroligt egentligen!

Har precis ätit lite kvällsmat, i kväll blev de bacon röra med tomat, gurka och vatten! Mums! Så nu är man mätt och belåten!
Var på Willys och handlade lite förut också, blev lite nytt kött och grönsaker som tar slut fort:)
Niklas snus var också slut så de fick jag köpa med:)

Vi ska nog snart lägga oss här för vi båda e super trötta!!

Ska man hitta på i helgen då? Vad ska ni göra?

Kram
Kom att tänka på mjölk paket förut när jag funderade på hur mycke jag gått ner:) ha ha

     

Kommentarer
♥ Sanna

Grattis!!! Det är ett minus, men nu kör vi hårdare! Nästa vecka ska det vara mer mer mer minus!!! =D

2009-01-29 @ 20:55:29
URL: http://giblogg.se
♥ Anonym

Keep up the good work, sister...

2009-01-30 @ 17:45:33

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback