Onsdag!

Publicerat. 2009-01-28 | 17:53:29
Hejsan!

Då var de onsdag vilket betyder att hälften av denna arbetsvecka har gått! Skönt! Snart e de helg igen!!

Sitter i soffan med mina mysisar på mig! Känner mig inte helt hundra idag! Sån jädra huvudvärk och känner mig hängig! Inte alls roligt! Måste plcoka iordning lite här hemma, som vanligt ser de ut som fan!!

Ska fixa lite käk och sen ska jag kika lite på tv, och hoppas på att jag kommer i säng i bra tid idag! Jag vill inte gå upp på morgonen...

Hoppas ni haft en bra dag!
I mrrn e det torsdag vilket betyder vägning! Tror dock inte att de hänt så mycket! Känns som om det e varannan vecka!
Får se i mrrn bitti!

Kram

Kommentarer
♥ Sanna

Åhh, hoppas du blir bättre snart! Inte kul att bli sjukt.. Man kan ha så mycket roligare!



Hoppas att vägningen går bra, jag håller tummarna! =D

2009-01-28 @ 19:12:39
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Heeej! =)

Vad åt du för hamburgare och vad var det för dressing?



Vi gör dressing på creme fresh och eldorados tacosås, det blir svingott!



Bra basvaror är gurka, tomat, sallad, paprika, creme frech, grädde, kött, kyckling, färska champinjoner, bacon, skinka, ägg, majonnäs... Det finns mycket.

Men sånt är alltid bra att ha hemma. =)



Nej, jag kör ingen rivstart. Jag körde fas 1 i tre dagar -avgiftning, sen körde jag igång med fas två. Men jag äter mellan 15-25 kolhydrater per dag.

Och det har ju funkat bra för mig. =)



Kramar!

2009-01-28 @ 21:17:18
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Ett litet tips bara, istället för att äta två hamburgare, ät bara en, eller en och en halv. Det brukar jag göra. Sen tar man mer sallad ist. =)

2009-01-28 @ 21:18:46
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Hej! =)

Hmm.. Mjaa, slarvar var väl fel ordval, men du kanske ska vara mer uppmärksam på vad vissa varor innehåller. När vi handlar så kollar vi alltid ingredienserna och hur många kolhydrater saker och ting innehåller.



Och den där amerikanska dressingen blev jag väldigt osäker på, har du läst på förpackningen vad den innehåller? För sånt kan det faktiskt vara socker i. Ju längre ner socker och salt är på ingredienserna desto bättre är det. Är det bland dom 5-7 första så är det inte bra.



Så var lite mer uppmärksam, så ska du se att det går bra. Och försök ät lite mindre portioner. =) Ät ofta stället.



Kramar!

2009-01-29 @ 16:18:10
URL: http://giblogg.se
♥ Sanna

Haha! Det är ingen fara, jag finns ju till för att hjälpa... =)



Ja, allt vad halvfabrikat ska man hålla sig ifrån. Det är bara skit. Bättre att göra allt själv. =)



Jag vet inte riktigt varför jag inte äter salt, men klart man kan ta lite. Salt binder vatten, och det är inte bra. Då ser man lite "bulligare" ut än vad man egentligen behöver.. ler

Så därför kör jag så mycket som möjligt utan salt.



Lycka till med handlingen!

Föresten, hur gick vägningen? =)



Kramar!

2009-01-29 @ 17:19:35
URL: http://giblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback