Trafik olycka!

Publicerat. 2009-01-18 | 20:23:34
Hejsan!
Sitter här och hoppas på att telefonen ska ringa snart.
Niklas brors tjej Angelica, hennes dotter Felicia och Felicias kusin har varit med om en trafik olycka idag.
Angelica fick tydligen sladd på bilen, voltade och körde in i en lycktstolpe.
De skulle tydligen inte ha varit så illa mer än att de vart chockade men man e ju ändå oroliga. Sen är ju Angelica inte så långt gången i sin graviditet så de klart man e orolig! Felicia och hennes kusin e ju inte mer än 6 år så jag förstår om de blivit chockade, uch.
Niklas pappa ringde sina arbetskamrater tidigare idag för att ta reda på hur det hade gått till och hur alvarligt de var och de var detta han fått reda på. Han försöker ringa dem nu men vi gissar på att de e kvar på sjukhuset.
Hoppas de hör av sig snart! Vi hoppas på de bästa i alla fall!!

Idag ringde min mobil vid 8 och jag fick ut på en morgon promenad, skönt!
När jag kom hem gjorde jag mig lite frukost, och sedan kröp jag faktiskt ner i sängen igen. Inte helt fel en söndag. Jag tror jag slumrade till en stund, hi hi.
När jag vaknade till tog jag med mig täcke och kudde och kröp ner i soffan och kikade på tv tills Niklas kom hem från jakten.
Har alltså varit en lugn dag idag! Härligt! De e så söndagar ska vara.
I mrrn e det jobb 15-22, börjar passet med personal möte på Frösunda.

Vi hörs!
Kram
________________________________________________________________________________

Hej igen!
Nu ringde Niklas pappa och de är hemma! Inga skador mer än att dom e chockade!
Skönt de! Men de har nog haft änglavakt för bilen var tydligen inte så snygg!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback