En dag i Ulricehamn...

Publicerat. 2009-07-19 | 23:24:09
Hej!
Klockan är nu 23.04 och om en timma är denna veckan slut, jag har precis legat och tittat på dokumentär filmen om Anna Nicole Smith! Den var riktigt bra tycker jag!!

Idag sov jag och Niklas läääänge, kanske lite för länge dock men vi kom hem sent i natt också, lika så i förrgårs natt. Vi har nämligen varit i Ulricehamn fredag och lördag. Niklas mamma och pappa samt Niklas brors dotter var där en svän med husvagnen så vi åkte dit och gjorde dem sällskap. Vi åkte båt, badade (inte jag), fiskade, spelade kubb och grillade...

Blev några bilder från i fredags:)

I dag när jag och Niklas vaknat började vi städa lägenheten, Niklas förjade dammsuga i TV tummet, drog fram soffan och dammsög under den vilket verkligen var behövligt! Då kom jag på att jag ville möblera om i TV rummet, byta plats på soffa och tv bänk, jag har funderat över det ett tag att de vore mysigare om man hade fönstren framför sig än bakom sig när man sitter i soffan!!
Så jag föreslog detta, Niklas protesterade som vanligt till en början men jag gav mig inte utan började flytta sakerna och han hängde på! Det tog inte lång stund innan de var fixat! Och tro mig det blev super bra! Blev en helt annan yta på tv rummet, blev massa golv över...
Till och med Niklas tycker att de blev bra:) ha ha
Bild kanske kommer i mrrn:)


Felicia, Jag, Jerry och Niklas (inte min) åkte över till Ulricehamn i båten för att handla:)


Niklas och Ludde blev kvar vid bryggan, Ludde passade då på att bada lite:)


Jag & Niklas tog oss en tur med båten senare på kvällen:)



Felicia badade med farfar... KALLT tyckte om att de va...


Husvagnen och de små stugorna, detta mysiga ställe heter Kråkebo och ligger på andra sidan Ulricehamn.


Felicia och hennes kompis Vanessa fick inbakade flätor...
(Nu ser ni Ulricehamn city i bild:)


KÄRLEK!!!!


Metade på kvällen, Niklas fick en liten abborre..... (stavas?)


Och jag fick också napp!!!!
En liten liten Gös! Dålig bild tyvärr men ni ser ju skruv huvudet ovanför fisken, kroken på
metspöt var nästan större:) ha ha
Jag gick stolt upp till svärfar för att visa min fångst och han asgarvade, ha ha!!




Kommentarer
♥ Elinor

Hej hej!

Jag hoppas att du fick ditt smycke idag och att du är nöjd!

2009-07-20 @ 21:57:11
URL: http://ronile.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback