Mini semester!!

Publicerat. 2009-07-08 | 09:19:23
God morgon!!
Klockan är 9,15 och Niklas har precis blivit hämtad av Jerry, likaså Ludde.
Idag ska vi åka iväg med dem till kråksjöarna som ligger några mil från Borås. Husvagnen ska med och vi stannar några nätter. Niklas kusin och farbror kommer också och ska stanna. Det är meningen att de ska fiska...
Var tänkt att jag och Niklas skulle åka dit ihop men idag kl 16 ska jag träffa min nya brukare som jag ska börja jobba med i höst... de kunde bara idag så jag får snällt stanna hemma och åka senare i kväll!!
Men det spelar inte mig ngn roll, slipper jag stressa:)
Innan jag åker dit ska jag i alla fall åka och köpa mig ett par stövlar för det kan behövas, de ser inte ut att bli ngt vidare väder.
I går var jag med svärmor och handlade, så massa mat kommer det bli. Hon är super duktig på att laga mat!!!

På Lördag hoppas jag dock att det blir det för då ska jag och Nikals åka till Hjo, det är hantverksmässa där hela helgen och på lördag ska mina föräldrar och mina sysslingar med fam dit så vi åker också:) Vi var ju där förra året också....

Jag kommer att ha med miig kameran så klart så de kommer kanske upp lite bilder i slutet på veckan!!

Hm undra var man köpter stövlar, tänkte jag skulle köpa blommiga eller ngt:) ha ha

Ha en bra helg...

Kram

Kommentarer
♥ Elinor

Hej hej!

Självklart ska vi fixa det!

Men tyvärr så har jag inga äkta kulkedjor kvar, istället så finns det nickelfri kulkedja. Den kostar då istället 110 kr.

Vad har du för e-post adress?

Mvh Elinor

2009-07-15 @ 13:12:08
URL: http://ronile.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback