Städning & tvättning!

Publicerat. 2009-07-20 | 22:41:40
God Kväll!!

Idag har det inte hänt så mycket hos oss...
Som Ni vet så var det ju Niklas tur att tvätta idag, inte helt själv dock utan jag sorterar kläderna innan. Det e säkrast för han skulle ju helst vilja slänga in allt samtidig!
Han har inte varit så glad heller för maskinen har krånglat som fan! Tvätt tiden började 12.30 och vid 14.30 var första maskinen klar!!! Men nu är det nog snart klart, han ska snart ner och hämta det sista i torktumlaren, tur att jag var nere och kikade en snabbis förut för han hade tryckt in hur mycket saker som helst i tummlaren så när jag öppnade rök det!! Påbackning på det, ha ha

Jag fortsatte att städa här idag! Det behövdes, vår älskade hund fäller som F*N just nu och de e inge kul!!!

I mrrn ska NIklas ut till hans föräldrar och hjälpa till med veden, jag vet inte om jag ska åka med än eller om jag blir kvar hemma, det skulle bjudas på middag så jag kanske tar golfen ut och äter i alla fall:)

Idag fick jag ett smycke på posten som jag beställt av en tjej... det var super fint! Bild kommer här...

God Natt!!


Detta halsband har Elinor gjort...
gå gärna in på hennes blogg och kika....
KLICKA HÄR



Tv bänken bytte plats med soffan...


Och soffan men tv bänken....
blev riktigt bra!!!


Min prins....:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback