Bad premiär... för Ludde!!

Publicerat. 2009-06-22 | 22:24:45
Hejsan!!

Äntligen kan man väl säga, idag tittade ju sommar vädret fram!! De var ju inte en dag för sent, hoppas verkligen att de håller i sig!!
Efter en skön natt i sin egen säng vaknade vi kring halv 10, gjorde oss klara för att åka mot Gällstad och Lager 157 samt en vapen affär...
Gick kanska fort på lager 157, blev inga köp där i alla fall!! De har verkligen blivit sämre, hittar inget där!! Käkade lite lunch innan vi skulle åka vidare mot vapen affären, Niklas skulle ju köpa amunution! Men han hade ju glömt att ta med sig det viktigaste!! vapen licensen! Och den frågar jag honom om när vi typ ska svänga in till butiken, arg blev han men e man så klantig så e man:) Bara att vänta och köra hemåt. Man får ju inte köpa amunution utan licens!!

Stannade till en sväng i knalleland, jag ville köpa mig ett par foppa tofflor, jag kände att jag behöver ett par såna på nya jobbet, och jag blev tipsad om det av den andra assistenten som också hade såna! Så ett par svarta inhandlades på Skopunkten!!
En mjukglass blev de också på EKO hallen, mums!!

Åkte ut en sväng till Gingri för att Ludde skulle få premiär bada!! De har ju varit varmt för han idag!!
Han älskar att bada, slänger man i en pinne i vattnet hoppar han glatt efter och hämtar den.. gärna många gånger.
Tog lite bilder och de kommer nedan!!

Ikväll har vi bara ätit lite kvällsamt och kikat på film!!
Börjar bli trött så snart blir det att krypa ner....
Tvätt tid i mrrn:(

God Natt!!








Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback