En dag i Ulricehamn...

Publicerat. 2009-06-29 | 22:26:25
God kväll!!

Även idag har vi njutit av de fina sommar vädret!!

Vi bestämde oss redan i går för att hitta på något idag och i eftermiddags åkte vi mot Ulricehamn! Vi åkte mot restaurang bryggan där vi köpte oss var sin glass och en kall dricka, vi tog med oss filten och la oss i skuggan vid bryggorna och kikade ut över vattnet och bara myste.
Där låg vi en stund och små pratade och spelade kort med den korkel vi gick från GB när vi köpte glassarna:)

När våra magar började kurra efter mat så bestämde vi oss för att käka ngt på restaurang Bryggan! Det blev var sin hamburge tallrik, läsk för mig och en stor stark för Niklas.... Mums!!
Ludde han låg så snällt och fint under bordet och tog emot mina bacon när jag smög under dem under bordet:) Han måste ju också få ngt gott:)

På hemvägen stannade vi till I Dalsjöfors, för vi hade lovat svärföräldrarna att köpa nya dynor till deras altan då vi ändå skulle dit och hämta våra förlovnings ringar!! Men de ska vi hämta i Brämhult nu ist'llet så vi passade på att göt det idag eftersom att vi ändå åkte förbi:) (vi har lämnat in Nikals ring för den blev helt sned och vinn efter att de förminskade den så de tog in min också för att putsa den, de skämdes väl för att de gjort ett sånt fåligt jobb med hans ring)

Nu i kväll har vi varit hos Niklas pappa på brandstationen, golfen bara krånglar, blir galen på den jäkla bilen snart! Nu var ljud dämparen paj igen så Niklas och Jerry har lagat den!!

Hoppas Ni har en bra kväll.... nu ska jag bege mig mot soffan igen!!

Här kommer lite bilder från idag, lite dåliga dock för de e tagna med mobilen!!

Kram


Restaurang Bryggan!







Luddis njöt i gräset, han badade två gånger!!


Niklas efter maten:)


Jag:)


Ludde låg snällt under bordet och kikade!!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback