Lite bilder från Rhodos...

Publicerat. 2009-06-23 | 19:16:10
RHODOS 2009





Porträtt av Ludde, de fick en bild på honom via telefonen och vips så hade de gjort ett otroligt porträtt av honom för 300:-
Hel nöjd här tillsamman med 1 av de tre konstnärerna som gjorde det tillsammans.


Jag i gamla stan! Teddy var fotograf!!


Tog bussen till Lindos en dag! Sägnen säger att har man inte varit i Lindos har man heller aldrig varit på Rhodos:)


Jag & Teddy gjorde en henna tattuering sista dagen, med hopp om att Niklas skulle tro att de var en riktig men de gjorde han inte, ha ha :)


Gjorde en t-shirt till svärfar... :) Han älskade den!!!


Jag & Teddy!!


Var långt ner till stranden i Lindos så vi red på åsna både upp och ner....


Utsikten från hotell rummet!!


Tzatziki med nybakt pita bröd... MUMS!!
Detta åt jag varje kväll på vår favorit restaurang!!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback