Midsommarbröllop!

Publicerat. 2009-06-20 | 12:26:28
Hejsan!
Midsommarafton i går och som jag säkert sagt innan så var vi bjudna på bröllop, Niklas storebror Magnus och hans Angelica skulle gifta sig!
Kl 15.00 var det dags i Sandhults kyrka, som ligger lite utanför Borås.
Vädret var ju kanske inte det man önskar på ett bröllop men de höll faktiskt upp ganska bra ändå!
Bröllopet var jätte fint och de var jätte fina!
Efter bröllopet bjöds det på midsommarbuffé, hemmagjord jordgubbsglass till dessert och en liten prinsess bakelse till fika. Det bjöds också på öl och vin samt dans och kan ni tänka er, Niklas bjöd upp mig på en vals, för detta kunde kan eftersom att de hade dans på gympan på högstadiet, ha ha gick sådär kan man ju säga men kul var de, vi as garvade hela tiden och kom till slut fram till att valsen behöver absolut tränas på till vi ska stå där en dag och dansa bröllopsvalsen:)

Är hemma en snabbis just nu, ska hämta en sladd till video kameran som vi var  och köpte till Niklas pappa i går förmiddag, de ville se på det ute i Gingri, passade då på att kolla nätet lite och plocka iordning här hemma.Vi har ovit ute i gingri i husvagnen de senaste tre nätterna nu:) Var väl meningen att vi skulle åka hem i kväll men vi blir nog kvar en natt till för i mrrn kl 8 ska jag gå bredvid på mitt nya "jobb" har nämligen fått två timanställningar!! Ska bli super kul! Har nämligen fått ett semester vik hos en av dem på 4 veckor (28-31) 

 Hoppas ni hade en bra midsommar, och att ni får en fortsatt bra midsommardag!!
Tog lite bilder, några kommer här....


Jag och Niklas innan bröllopet i Gingri!



Brudparet och brudnäbbarna, tjejen till vänster är deras dotter Felicia och dotter nr 2 ligger i magen:)


Angelica & Magnus



Mugnus och Angelica tillsammans med Magnus mor och far Jerry och Solveig


Familjen Forsberg:)
 Jag hoppas ju också att jag får de efternamnet en dag.... :)


Solveig & Jerry!
 I går firade de 20 årig bröllopsdag samt 40 år tillsammans...


Min älskling efter några öl:) Han va sååå fin i går i sina kläder!!
Nyklippt var han också:)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback