Regn pa Rhodos!!

Publicerat. 2009-06-03 | 13:25:27
I formiddags nar vi vaknade sa regnade det och var jatte molningt!! Inte direkt de vadret man vill ha nar man e pa semester, men vi tog pa oss och gick ivag till en rasturang for att kaka lite eftersom att vi aven idag missade frukosten! Gar man och lagger sig kl 3 pa natten sa oskar man knappast ga upp till frukosten:) Kan arligt saga att jag e heeelt slut nu! Finns inte sa mycke krafter kvar i mig kanns de som! Manga tror sakert att, ah glassigt jobb hon har som far aka till grekland pa semester men de e ingen semester, snarare langt ifran, klart de e skont med sol och bad men jag jobbar och har fortfarande ett ansvar, inte direkt sa att jag kan koppla av och njuta till fullo som man gor annars liksom!
Jag ska absolut inte klaga och de hoppas jag att Ni forstar men de e kampigt! Och jag langtar faktiskt hem!! Ska bli skont med tre dagars ledigt nar jag kommer hem! Da ska jag och Nikals hitta pa ngt, vi funderar pa att aka till smogen och titta om de blir fint vader, fom mandag e ju Nikals arbetslos!!

I gar var vi ute och at, kikade i butiker och jag best'\allde ett portratt av Ludde som vi ska hamta idag!! Kul!
Hoppas bara att de blir fint!

Annars e allt bra! Vi solar och badar och svettas....

Kram pa er alla!!

Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback