Stranden...

Publicerat. 2009-06-04 | 15:29:38
hejsan igen!
Da var vi tillbaka pa hotellet efter en dag pa stranden. Idag har det verkligen varit varmt ute! Tror inte att jag brant mig an och de hoppas jag att jag inte gor heller iof!
Ska ligga en stund vid poolen nu och i kvall blir de val samma som alla andra kvallar, titta i affarer, ata och ga till bar gatan!
Finns faktiskt inte sa mycket att handla har, det enda jag kopt e ett prtratt av Ludde som jag hamtade i gar och de blev helt underbart! Jag ar super nojd! Ni ska fa se bild sen nar jag kommer hem! jag har ocksa kopt tva presenter till Niklas:)

Annars ar det lugnt har, var en svang pa markanden idag ocksa men den var inge vidare. De var bara frukt och gronsaker i stort sett! Har absolut varit pa battre...

Har inte sa mycket annat att saga tror jag, vi gor de samma varje dag!
Hemlangtan kommer allt mer men bestamnde mig idag for att vara ledig hela nasta vecka. Kommer ha tjanat in massa semster nu pa 2 veckor och jag har redan 4 veckor sparade.. Nice!!

Hoppas ni har de bra i kalla sverige!!

Hors i mrrn!!

Kram pa er

SAKNAR DIG NIKLAS!!! PUSS!!!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback