4 skivor ost...

Publicerat. 2009-03-06 | 09:47:43

God morgon!

Har precis petat i min lite frukost, men va inte så hungrig idag och sen måste jag äta lunch innan kl 13 idag eftersom att jag börjar jobba 13.30, så det blev lite paprika och 4 skivor ost och ett glas vatten:)

Ska alldeles strax hoppa in i duschen.

Hoppas att de e några som ringde på min lägenhet idag för jag har lagt ut den i NLT! Men vi får väl se. Är väl 4 hittils som har ringt på den!
Är lite orolig att jag inte ska få sålt den men de hoppas jag att jag får...

Fredag idag, helt underbart!! Slutar sex, sen ska jag bara hem och äta ngt, ta på mig mysisar och titta på Let´s Dance. Nikals skulle lägga sig tidigt idag för han skulle kanske jobba i mrrn kl 5.12...
Annars blir de en lugn helg, ska läsa lite på examen och träna tänkte jag:)
Ska städa vår kläd garderob också hade jag tänkt!! Ser ut som fan där inne!!!

Just de ja, gårdagen! Niklas fyllde ju 29 år och jag jobbade sent så innan jag åkte till jobbet åkte jag och köpte rosor och ställde på bordet, och en present från Ludde som innehöll en jakt tidning och sen bakade jag hans favorit kaka, Snoddas (kärleksmums)och ställde på soffbordet så han skulle se de när han kom hem. Och de bästa av allt, jag satte 3 ballonger på yttedörren, ha ha!
Klockan 16,30 fick jag ett sms! Tack gumman! Glad blev jag nu:)
Frågade honom vad han tänkte när han såg ballongerna: Undrade va fan du hade hittat på nu!! hi hi
Fick sluta tidigare på jobbet i går för att åka hem till Niklas, då fick han min present, ett par nya mys byxor som var välbehövligt:) Och tro de eller ej, kakorna var slut:) ha ha
Han fick ett födelsedagskort på posten av min familj med en räv på, och på de stod det: Närmare än såhär kan du ej komma!! ha ha de var riktigt bra! Han har ju inte lyckats skjuta ngn räv än:)

Kram på er


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback