Dålig uppdatering!

Publicerat. 2009-03-03 | 11:39:29
Hejsan!
Då var det tisdag!

Var ju som sagt borta hela helgen, brorsans flytt gick jätte bra och de blev super mysigt i hans nya! Där kommer han stortrivas tror jag! Vi var väl klara i Jönköping vid 16 tiden toror jag och då åkte jag med mamma o pappa till Kvänum! Niklas kom aldrig till Jönköping utan han var redan i Kvänum när vi kom hem!
På kvällen kikade vi på melodifestivalen och sen blev de sängen, vi var trötta alla fyra!
Jag sov till 9,30 på söndagen men Niklas va uppe tidigt, han skulle jaga räv tillsammans med min morbror!
Vid 12 kom min mormor o morfar, morbror och lite senare även min moster yvonne och familjen Svensson, som verkligen överraskade för jag visste inte om att de skulle komma.
Fick fina presenter i helgen också:)
Av Tobias fick jag presentkort på Gina på 200:-, av mamma o pappa fick jag 500:- att köpa ett par vår skor eller en jeans kjol, en GI bok och tillsammans fick jag och Niklas jätte fina sängkläder i Satin!! Av morbror fick jag 300:- och av min moster tulpaner och av familjen Svensson en jätte fin blomma och en sjal!
Niklas fyller ju på torsdag så mamma och pappa passade på att ge han en present också och han fick en FOX t-shirt och två Helge böcker:)

Vi var hemma sent i söndags kväll, tror klockan var 19.30, de var inte så roligt men Niklas ville åka till Lidköping och prova att locka räv innan så de var bara att åka med:)

I går var de jobb och jägarexamen som gällde.

Idag börjar jag klockan 15 och kom precis hem från Knalleland. Jag har ju bara 1 BH och den e GANSKA stor nu så jag kände att jag kanske ska köpa mig 1 ny som kanske sitter lite bättre (vill inte köpa fler för jag ska ju ner mer i vikt) I går annonserade Change, BH butiken i Knalleland om att de hade 50% på ALLA BH! Så jag åkte dit idag och hittade mig en super fin BH, en ROSA!! Aldrig haft färgade BH tror jag! Men den fastnade jag för. Kostade 250 ord. men betalade 125:- så den BH:n köpte jag för min morbrors fördelsedags pengar:) Får vi se hur länge denna passar bra:)

Tänkte snart laga mig lite mat, idag blir de lax och vitkåls sallad.. mums!

Funderar också på att lägga undan denna bärbara dator. Den står liksom på soff kanten hela tiden och vi gör inget annan än att sitta vid den på kvällarna! Om vi mor förmodan måste kolla ngt på internet kan vi lika gärna gå till Niklas stationära dator!!

Hoppas Ni får en bra dag!
Många Kramar Emelie

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback