en ledig dag... hör inte till vanligheten!

Publicerat. 2009-03-12 | 15:38:14
Hejsan!
Torsdag idag och jag skulle egentligen ha jobbat nu men är ledig idag! Skönt värre!
Vaknade kl 09.00 idag och kände mig utvilad och pigg. Gick upp och började med GI muffinsen som jag hittade recept på i går:) Under tiden som de stod i ugnen så tog jag mig en välbehövlig dusch... Måste ju också berätta att jag som vanligt ställde mig på vågen i morse, de e ju torsdag! Och veckans resultat blev -1 kg! Totalt 13 kg nu!!!
Gi muffinsen smakade underbart!! Blev några stycken så jag har till frukost i mrrn också, tog en bild på den så de kommer här nedan..

Jag och Ludde åkte iväg en sväng och kikade på soffa idag också och nu har jag hittat den jag vill ha, och de blir troligtvis den!!
Hittade den på Chilli. Satte mig i den och jag lovar, jag hade kunnat somna direkt! Man sjönk som en sten i den:) ha ha
De hade REA på den nu också, så när budgivningen e klar på min lägenhet och personen i fråga skickat över 10% av köpte summan så ska jag åka och beställa den för nu e vi sååå trötta på vår soffa vi har nu!!

Även lägenheten e vi trötta på! Nu vill vi ha en större! Har varit i kontakt med några idag! Får väl se vad de leder till...
Har även satt in en annons på Blocket om "byte" av lägenhet!!!

Ska till banken idag jag och Niklas också... inget allvarligt! Bara lite snack och fixa lite med internetbank och så...

Ludde e inget vidare idag! Han har spytt 6 gånger strackarn!! Han har åkt rally mellan tv rum och dusch. Jag e inte så sugen på att torka spya så jag springer in med honom i duschen!
Nu sover han i alla fall! Skönt!

Ha en fortsatt trevlig dag!
På lördag e de Kvänum, Lidköping o Skara som gäller för mig!! Hej svejs!!


Dagens GI frukost, MUFFINS:)
Bestående av ägg, grädde, ost, bacon och broccoli!
MUMS!



Stefano hette den:) Vändbar divan del och man får med några brickor att ha på armstöden...
Vet inte om detta e rätt färg som jag kikat på men den ska vara svart/grå i alla fall:)
Några som kanske undrar vad Niklas tycker, han har bara sagt att den ska vara mjuk och det är den:) Han har gett mig ansvar i allt vad möbler heter, snällt va:)


En SUR Ludde när jag duschade honom i helgen!! :)

Kommentarer
♥ Lina

Stort grattis vännen! Duktigt kämpat!



men du får allt ta o lägga ut receptet på muffisarna.. Äter du dom kalla? Går det att spara dom eller gör du dom "direkt" (som du sedan äter direkt)



Nyfiken! :)

2009-03-13 @ 07:04:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback