Full rulle i mrrn!!

Publicerat. 2009-03-24 | 22:33:25
Heeeej!!
Tisdag kväll! Klockan blir snart 22.30!
Ska starx krypa ner hos Nikals...

Idag har de varit en bra dag! Fick reda på vid 2 tiden att vi får nyckeln till lägenheten i mrrn! Klokan 9.30 ska jag vara på Akelius!
På hemvägen ska jag åka och göra några ärenden! Ska bla åka och kika på ny hatt & sko hylla på ÖB eller Rusta. Det finns i båda butikerna men ska se vilka som e finast!!
Ska också åka förbi Ica Maxi och hämra banan lådor att packa i!! Klockan 16.00 ska jag vara hos tandläkaren, uch de ser jag verkligen inte fram emot:( Hoppas de går bra i alla fall!!
Direkt efter tandläkaren ska vi åka och hämta soffan och köra till nya lägenheten!! Då blir de första gången Niklas ser den! Lite nervös e jag!!! Hoppas verkligen han tycker om den men de tror jag! Ska åka förbi lägenheten i mrrn när jag får nyckeln och kika lite!!!!
Ska ta med mig kameran också och ta lite kort:)

Nej nu e de sängen som gäller....

Kram på er...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback