Jägarexamen nästa...

Publicerat. 2009-03-09 | 15:31:40
Hejsan!
Precis hemkommen från jobbet, ligger i soffan och läser på om fåglar. Vi kommer nog få ett "prov" på de i kväll! Hoppas de går bra! Väntar så klart också på att Niklas ska komma hem:)

Ringde precis min arbetsgivare Helena på Frösunda, bad henne om 3 semesterdagar i april. Vi har nämligen uppskrivning den 29 april och dagarna innan den 27+26 ska vi ha genomgångar och denna vecka jobbar jag sent så de krockade men jag har semetster så de räcker till sommar också så jag löste det såhär:)
Skönt att kunna sitta hemma på dagarna innan man ska iväg och göra prov:)

Åker mot jägarexamen vid halv sex och är väl hemma runt 21.30. När jag kommer hem vet jag vad jag ska göra i alla fall, e mycke bra på tv i kväll så jag ska kika på repriser på tv4.se. Ska se Familjen annorlunda och Spårlöst:)

Förrsten, vi pratade om huset i går och vi hoppar detta, hur gärna vi än skulle vilja så måste vi ha fasta jobb! Så nej inget hus men de kommer absolut att bli en större lägenhet:)

Har haft en bra dag annars!
Hoppas ni också haft de

Kram

Kommentarer
♥ -marie.sistersdesign-

hej. ok, det verkar ju lite konstigt..



men jag har väntat ett tag nu. hade du sagt direkt hade det inte varit några problem att vänta tills löning..

mvh marie

2009-03-09 @ 19:20:32
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ -marie.sistersdesign-

japp men vi säger den 25:e då!

mvh

2009-03-09 @ 23:22:12
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
♥ Lina

Hej! Joda, det har gått sådär den sista veckan.. inget plus i alla fall ;) Nya tag efter min födelsedag som är imorrn :)



Inte en aning varför det blir så. Hm. Konstigt värre... Men, man ska ju ha stickorna i den tätslutande burken, öppna snabbt, ta en och stänga snabbt. Kanske har den stått lite öppen eller nåt? Så stickorna är "förstörda"...?



Hur går det för dig annars då? kramar

2009-03-10 @ 18:07:48
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback