Ledig i mrrn!

Publicerat. 2009-03-11 | 21:09:32
God Kväll!
Har precis tittat på Semester Svenskar, sista avsnittet idag! Trist tycker jag för de har verkligen varit ett bra program.
Har ju funderat på att jag skulle vilja åka iväg och arbeta som reseledare men de blev alrdig av, och de ångrar jag lite nu! Skulle mer än gärna vilja åka iväg nu men man har ju sambo nu, sånt skulle man gjort innan! Men men en dag kanske jag bestämmer mig för att åka... Jag har ju fortfarande chans!!!

Idag har jag arbetat och när jag kom till jobbet fick jag mig en överraskning:)
Min brukares mamma berättade att jag och den andra assistentet får vara lediga i mrrn för de skulle åka iväg i mrrn en sväng bara familjen och de tackar man ju inte nej till att vara hemma en dag med betalt:)
Sovmorgon JA TACK! Sen ska jag testa att göra en ny grej jag såg idag, GI muffins:) Ni får se mer av de i mrrn:)
Torsdag innebär ju också vägning!! Känns inte som om att jag gått ner ngt men vi får väl se, de visar sig i mrrn på vågen!!
Börjar tröttna lite men jag SKA klara detta, jag har allt några kilon kvar att tappa!
Men jag MÅSTE börja röra på mig mer!! Är riktigt lat, ngn som har tips på hur man ska få mer energi??!!

Idag började jag och Niklas tjafsa (inget allvarligt) när vi stod i köket, båda skulle laga mat och Niklas blev tokig och började klaga på köket e litet! Så nu måste vi försöka söka en större lägenhet, vi tycker de börjar blir lite små jobbigt nu!
Så nu håller vi öron och ögon extra öppna!!

Har fått ett bud på min lägenhet nu vilket känns toppen!!
Detta innebär att vi ÄNTLIGEN kan få köpa oss en ny soffa snart! Längtar!!


Dröm soffan! Ska ringa i mrrn och se om den finns kvar:)
Tänk bara att kunna sitta i soffan utan att sitta på Niklas ha ha

Hoppas ni haft en bra dag!!
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback