Minus och lägenhets letande...

Publicerat. 2009-03-19 | 11:57:16
Hejsan!
Tordag idag och sista arbetsdagen för min del denna veckan, jobbar 14.15-21.00 idag! Underbart och som sagt ledig i mrrn! Anledningen till de är att min arbetskamrat till vara ledig nästa fredag så hon tar mitt pass i mrrn och jag hennes nästa vecka.
Vaknade vid 8 idag av mig själv, låg och myste med Ludde en stund innanj jag gick upp! Nu vaknar man ju av solskenet och fågelkvitter på mornarna, underbart!!

Torsdag idag vilket innebär vägning, veckans resultat blev dock ingen höjdare enligt mig! Bara -0,3 kg:( men men bättre lycka nästa vecka!!

Sitter lite framför data och tv, hade behövt dammsuga och plcoka iordning här men orkar inte de idag känner jag! Gör de i mrrn när jag e ledig:)

Hittade en annons på blocket i går. Ngn som ville byta en 4:a mot en 2:a, hyran var låg så jag sa till Niklas att de e nog en bostadsrätt.
Ringde de idag och mycket riktigt, de var en bostadsrätt men de var ett renoverings obejkt, men de kunde ev tänka sig att byta med oss mot en lägre summa för deras lägenhet. Men som sagt då måste man renovera.
Toa:n va nygjord sen 07 och stammarna i köket samma år men nya golv och om målning av väggar! De skulle höra av sig i kväll, så vi får se.
Niklas blev helt galen när jag berättade om de, han är verkligen på och vill ha den, fixa den och sen framöver kanske sälja den... Han tycker om att greja och dona så ja vi får se helt enkelt, hör av mig sen om hon ringt!!

Åhh i går höll jag en liten liten bebis som var 3 veckor ganska exakt!! Helt underbart söt!! :)

Hoppas ni får en bra dag i de fina vår vädret!

Kram 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback