Robinson premiär!

Publicerat. 2009-03-21 | 21:40:05
I kväll har jag och Niklas kikat på Robinson, var länge sedan de gick på tv nu!
Tycker de e ett roligt program och sen när vi såg att de var Linda Isaksson som var programledare blev de ju ännu bättre! Tycker hon e bra!
Nu sitter jag framför datan och kikar runt lite samtidigt som jag lyssnar på polis radion via internet! Spännande, dock hade de varit roligare om jag vetat vilken bil Niklas pappa åker idag! Han jobbar ju i kväll på brandsationen...
Skulle ringt honom men han hade ju glömt sin mobil! :(

Idag vaknade vi vid 9.30. Låg och mös en stund innan vi gick upp! Har inte hänt allt för mycket här idag!
Gick ut i det fina vädret en stund idag! Var ju nästan 11 grader idag! Gick i bara en tjock tröja! Underbart!!

I går kväll var vi hemma hos Niklas föräldrar på kvällen. De bjöd mig på kebab sallad:) mums!

I mrrn blir de nog också en lugnd dag, har övertalat Nikals att vi ska rensa lite i våra garderober. Kan vara skönt att få de gjort innan man ev ska flytta!
I mrrn ska vi också åka och kika på en 3:a och förhoppningsvis ringer killen som har den andra 3:an, han skulle nämligen kika på en lägenhet i mrrn! Bara att hålla tummarna. Jag och Niklas har disskuterat lite idag ang lägenheter. Om vi får besked om både 2:an jag kikade på i går och den 3:an som killen har kommer vi nog välja 3:an!!

Vi får se...

Hoppas ni har haft en bra lördag...


Min underbara älskling:)
Han tog kort på sig själv förra helgen med sin nya mobil när han jagade räv:)


Kommentarer
♥ Lina

Tusen tack för din komentar, värmer enormt mycket ska du veta!



Hoppas du haft en underbar dag idag?! kramar

2009-03-23 @ 20:19:30
URL: http://ninninusens.blogg.se/
♥ Lina

Tusen tack för din komentar, värmer enormt mycket ska du veta!



Hoppas du haft en underbar dag idag?! kramar

2009-03-23 @ 20:19:33
URL: http://ninninusens.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback